Huisregels

Wij heten u van harte welkom in Gran Casino. In onze casino's hanteren wij enkele huisregels om uw bezoek zo aangenaam mogelijk te maken. Wij verzoeken u vriendelijk hier tijdens uw bezoek rekening mee te houden.

  • U dient uw gratis entreebewijs tijdens uw bezoek aan Gran Casino bij u te dragen. Bij twijfel of u voldoet aan de minimaal gestelde leeftijd van 21 jaar, wordt u verzocht uw legitimatie te tonen.
  • Filmen en fotografie zijn verboden, evenals het nuttigen van meegebrachte etenswaren en dranken.
  • Gasten met een lopend entreeverbod, wordt de toegang ontzegd.
  • Het bespelen en reserveren van kansspelautomaten binnen Gran Casino gebeurt onder bepaalde voorwaarden. Vraag de medewerkers naar deze voorwaarden.
  • Gran Casino is niet aansprakelijk voor vermissing, diefstal of beschadiging van uw eigendommen.
  • Huisdieren zijn niet toegestaan in Gran Casino.
  • Mocht u in Gran Casino in strijd handelen met de bepalingen van het Wetboek van Strafrecht of de Opiumwet, wordt u de toegang tot het Gran Casino ontzegd.
  • Voor uw en onze veiligheid is binnen Gran Casino een digitaal camerasysteem en alarmsysteem dag en nacht in functie. Dit systeem registreert uitsluitend calamiteiten, die direct worden doorgespeeld aan de politie.
  • U wordt vriendelijk verzocht de kansspelautomaat niet als voetensteun te gebruiken. Dit in verband met storingen, beschadigingen en hygiëne.
  • Het dragen van een hoofddeksel is in verband met veiligheid in Gran Casino niet toegestaan.
  • Gran Casino biedt u schone en goede kansspelautomaten en tevens een nette, verzorgde locatie. U wordt verzocht dit ook zo te houden.
  • Heeft u een allergie? Meld het ons.
  • Het gebruik van onze gratis bewaakte garderobe is verplicht.

Daar waar de huisregels niet in voorzien, is de beslissing van de medewerkers bindend. Dank voor uw medewerking.

Algemene actievoorwaarden

Deelname

  • Acties van Gran Casino zijn alleen voor spelende gasten, tenzij anders aangegeven.
  • We verstrekken maximaal 1 bingokaart / loterijticket / kraskaart / kanskaart (hierna: bingo-/kanskaart) per persoon.
  • Het uitrijken van de bingo-/kanskaarten aan spelende gasten gaat naar beoordeling van de medewerkers van het casino. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleent.
  • Bij vermoedelijke fraude met bingo-/kanskaarten of anderzins behoudt Gran Casino het recht om deelname aan de actie uit te sluiten.

Bingo

  • De winnende lijn/combinatie wordt aangegeven op de borden op het podium.
  • Een bingo vervalt niet eerder dan de prijs is uitgereikt.
  • Bij meerdere bingo's wordt de prijs evenredig verdeeld.

Meerdaagse acties met Gouden Loten

  • Gewonnen Gouden Loten bij meerdaagse acties zijn persoonlijk en alleen geregistreerde loten zijn geldig en doen mee voor de hoofdprijs.
  • Met het registeren van uw Gouden Loten gaat u akkoord met de actievoorwaarden van de actie.
  • Het is niet toegestaan Gouden Loten door te verkopen.
  • Tijdens finaletrekkingen maakt u met ingewisselde Gouden Loten of loterijtickets kans op de hoofdprijs of extra prijzen. U dient aanwezig te zijn om kans te maken op de prijzen, tenzij anders aangegeven.
  • Tijdens finaletrekkingen worden activiteiten op het podium gefotografeerd en gefilmd t.b.v. promotiedoeleinden. U heeft het recht af te zien van publicatie.
  • Gouden Loten die op de finaledag niet zijn ingewisseld dingen niet meer voor de prijzen.

Financieel

  • Kansspelbelasting is voor rekening van de winnaar, tenzij anders aangegeven.
  • Gewonnen prijzen zijn inwisselbaar voor geld, tenzij anders aangegeven.
  • Gewonnen geldprijzen worden cashless opgewaardeerd op de spelerspas van de winnaar.

Overig

  • Gran Casino behoud zich het recht acties tussentijds te wijzigen of beëindigen.
  • In de gevallen waarin deze actievoorwaarden niet voorzien, zal een besluit worden genomen door Gran Casino, deze beslissing is bindend.
  • Voor vragen, suggesties en klachten zie 'Ik heb een klacht over Gran Casino'
Definitie 'spelende gasten'

De acties zijn alleen voor spelende gasten van Gran Casino, tenzij anders aangegeven.

  • Wij verifiëren of u een spelende gast bent op basis van uw spelerspas.
  • Wij waarderen uw spelerpas op met het gewonnen bedrag ná deze controle.
Ik heb een klacht over Gran Casino

Dat vinden we vervelend om te horen! Voor vragen, suggesties en klachten kunt u een e-mail sturen. Vergeet niet te vermelden wanneer u ons bezocht voor een zo spoedig mogelijke reactie. U ontvangt uiterlijk binnen 3 weken een reactie van Gran Casino.


Stuur uw klacht, vraag of suggestie naar: info@grancasino.nl